vrijdag 16 april 2010

El día del maestro


Zoals jullie in het verslag van Jip reeds konden lezen oefenden de leerlingen de voorbije dagen hun dansjes voor "El día del maestro". Deze speciale "dag van de leerkracht" werd hier gevierd op 13 april. Het feest was vergelijkbaar met een schoolfeest in Vlaanderen.

Voor aanvang van de show werd de kledij en make-up in orde gebracht:

rimpels -> CHECK

sombrero-> CHECK

snorren -> CHECK

grijze haren -> CHECK
Zien ze er niet schattig uit?


UItgedost als echte Señoras y señores konden ze het podium op:




De kids van el cuarto año de básica deden het wat "moderner":

en ook wat "stoerder"


Ja, de leerkrachten werden hier letterlijk en figuurlijk "in de bloemetjes gezet" : op het einde van de voorstelling kregen we nog een prachtige roos.

Wat was ik fier op de kinderen van mijn klasjes !



2 opmerkingen:

  1. Dag Aurélie,dat zijn mooie dansjes
    van de kintjes.Ik ben op zwemproject geweest en na 3 dagen ben ik in het diepe geweest.Iederéén had een brevet van 25 meeter en ik had een bruvet van 50 meeter.En ik staa in de krant.Groetjes van Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is fijn te horen dat je het al hebt over "mijn klasjes"

    Je blog is schitterend !

    BeantwoordenVerwijderen