vrijdag 30 april 2010

Muchas gracias!!!

Bij het ingaan van mijn laatste stageweek wil ik iedereen bedanken die mij de mogelijkheid gegeven heeft deze unieke ervaring te beleven:


Eerst en vooral mijn mama. Dankzij haar heb ik al heel wat moois in de wereld mogen ontdekken en zijn de kriebeltjes naar meer werelds avontuur ontstaan. Ook haar centjes maakten het voor mij mogelijk om mijn dromen achterna te gaan. Mama bedankt! Het is niet puur toeval dat ik juist terug ben met moederkesdag hoor!


Ook VVOB verdient een grote dankuwel! Zij gaven mij de kans om een prachtig land te leren kennen, een rijke cultuur te ontdekken en de liefste kindjes te verwennen. Bedankt voor jullie vertrouwen!

Daarnaast ben ik Kaho Sint Lieven Aalst en al mijn docenten ook heel dankbaar. Datgene wat ik hier gepresteerd heb, heb ik van hun geleerd. Extra wil ik Christel De Neve bedanken voor haar goede begeleiding en hulp.


Zeker niet te vergeten zijn Anneleen Jolie en Stijn Jansens. Gastvrij als ze waren mocht ik de eerste dagen bij hun verblijven en leerden ze me de leuke plekjes kennen in het grote Quito. Anneleen was voor mij gedurende die 3 maanden ook echt de ideale stagebegeleidster. Ik heb veel van haar geleerd en kijk op naar iemand als haar. Zoveel drive, zoveel passie ... en dit terwijl het werken in een land aan de andere kant van de evenaar niet altijd even makkelijk is.


Zonder Manuela Cañizares zou deze ervaring ook helemaal anders geweest zijn. Meester Gonzalito en juf Margarita zorgden ervoor dat ik me op mijn gemak voelde en gaven me de nodige wijze raad en tips. Maar het meest zal ik toch de kindjes missen! De liefde en genegenheid die ik van hun gekregen heb zal ik nooit vergeten. Ze zitten voor eeuwig in mijn hart!


Ook al zitten jullie mijlenver van mij, toch vergeet ik jullie zeker niet te bedanken: mijn familie en vrienden. Zonder jullie steun had ik dit hele avontuur nooit aan durven gaan en had ik de mooiste ervaring in mijn leven mislopen.


Een speciaal bedankje aan mijn klasvrienden die meehielpen aan the messages for each day. Jullie kunnen niet geloven hoe deze mij geholpen hebben in wat moeilijkere tijden... ze gaven me zo'n warm gevoel vanbinnen...


Mijn talrijke Quito- huisgenoten zou ik ook een gracias willen zeggen. Zonder hun was dit niet half zo leuk geweest. Ik heb ongelofelijke mensen leren kennen die ik nooit zal vergeten. Wat hebben we er leuke tijden beleefd in Alberto's house: BBQ party, girlsnights, acygon, ...


En last but not least mijn trouwe blogvolgers! Iedere dag ging ik vol ongeduld op zoek naar nieuwe reacties van jullie!

BEDANKT!

6 opmerkingen:

  1. hello Aurelie

    we zijn blij je te zien binnenkort
    karine en serge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige woorden Aurélie !

    Maar ja, zo kennen wij jou !


    Ikke,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het nu niet echt terecht dat ik altijd fier op je ben...PROFICIAT!!!!!
    DE5XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey gouden hartje,

    prachtige woorden ... zoals alleen jij die kan formuleren en alleen jij er zoveel betekenis kan achter steken.
    Ik (wij) zijn heel blij dat we je met onze messages hebben kunnen helpen in moeilijke tijden.
    Stiekem was het ook wel leuk, we wisten dat je elke dag minstens 1 keer aan ons ging denken en ons zeker niet ging vergeten.
    Spijtig genoeg is onze opzet voor elke dag een kaartje te voorzien niet goed gekomen :(
    Het slechte nieuws heeft ons inmiddels ook bereikt ... Je zal het een dikke week zonder onze kaartjes moeten doen, mss net nu je ze het meeste nodig hebt.
    We hadden met zen allen zo uitgekeken naar deze dag... deze datum stond al zo lang in onze agenda ...
    Kom snel naar huis meisje, we missen je ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zien we je dan spoedig terug in de Delhaize in Asse ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuke site meis!! Ik heb zelf een vriendin in Quito,en ben er nu 2 keer geweest.. 1 keer 10 dagen en 1 keer 4 maanden,ik heb echt van alles gezien en meegemaakt!! Echt een mooie ervaring gehad:)

    Ik ben jaloers op wat jij doet!

    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen